فقط باید از سایت اسوس دریافت کنید . نرم افزار لازم نیستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Miladsad20 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط باید از سایت اسوس دریافت کنید . نرم افزار لازم نیستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Miladsad20 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
M I L A D (10-12-14), مهدی بهادرفر (10-12-14)
کاربر شهرسختافزار
ممنون که راهنمایی کردید، محبت کردید. فقط میشه بفرمایید کدوم بایوسی که توی سایت نوشته رو باید دانلود و نصب کنیم؟ و اینکه ورژن گرافیکم به روزه اما اینتل ورژه جدیدش 10.18.10.3496.01 هست اما برای من نوشته 10.18.10.3496 اینا باهم تفاوت دارن؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ورژن فعلی بایوسم رو از کجا میتونم ببینم؟
آخرین ویرایش توسط M I L A D در تاریخ 10-12-14 انجام شده است
توی دیوایس منیجر nvidia رو به نام چه مدلی شناسایی کرده که لینک جدیدترش رو بتون بدم .برای مدل به مدلی که زیر لپتاپ نوشته سرچ کنید .و از صفحه خودش تو سایت اسوس دریافت کنید تو بایوس .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Miladsad20 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این درایور رو بگیرید
http://dl.softgozar.com/Files/Softwa...tgozar.com.exe
M I L A D (10-12-14), مهدی بهادرفر (10-12-14)
کاربر شهرسختافزار
الان nvidia مگه برای من آپدیت نیست؟ جدیدتر هم اومده؟ فقط نسخه اینتل من یکم قدیمیه. در مورد بایوس کدوم یکی رو باید نصب کنیم؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین درایور همونی که هست از سایت ایرانی لینک دادم که سرعت بیشتر باشه . نسخه اینتل رو از سایت اسوس بگیرید .بایوس جدیدترین نسخه روی تاریخ مشخص هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Miladsad20 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
M I L A D (10-12-14), مهدی بهادرفر (10-12-14)
کاربر شهرسختافزار
الان اون لینکی که دادین برای لپتاپ من هم هست؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منظورم از بایوس اینه که توی سایت ایسوس یکی نوشته bios و یکی نوشته bios utility بین این دوتا کدومو باید بگیرم نصب کنم؟؟ الان از کجا باید ببینم بایوسم نسخه چنده؟ من زیاد با اینا آشنا نیستم.
بایوس رو دانلود کنید .اون هم برنامه اپدیت هست برای اپدیت تحت ویندوزبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Miladsad20 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هردو رو لازم دارید
M I L A D (10-12-14), مهدی بهادرفر (10-12-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks