نیما جان فنشون hr2 macho هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نیما جان فنشون hr2 macho هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
MAZY (27-11-14), seyed mamali (27-11-14)
والا امید جان فنش اگر ناکوتا d15 هم باشه و ولتاژ دیفالت، باز ممکنه به این مشکل بخورهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر از من بپرسی میگم یه عامل نفوذی اینتل این سری پردازنده amd را ولتاژ گذاری کرده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پردازنده ای که با 1.25 ولت به راحتی کا میکنه بیخود روی 1.4 ولت یا بیشتر ست شده
سیستم توربو هم روی این ولتاژ به دلیل بالا رفتن دما و در گیر شدن پروتکشن دما تقریبا به درد کارهای سنگین نمیخوره
تنها راه استفاده از این سری پردازنده آندر ولتاژ کردن این سری است که چند بار توی فروم توضیح دادم
AMD>INTEL (27-11-14), seyed mamali (27-11-14)
آقا دمای پردازنده ی من اصلا بالا نیست.در مقایسه با مدلای مشابه به نظرم خیلی هم خنکه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مشکل فک نکنم از اون باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
seyed mamali (27-11-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks