دوست عزیز احتمالا همینطوره
تبدیل برای یک خروجی باز قابل قبوله ولی باز هم غیر استاندارده هر تبدیلی مشکلاتی داره
این کار غیر استاندارده و به عنوان کسی که بالای 18 سال کارم سخت افزاره میگم بهترین راه تعویض مانیتور با مانیتوری هست که به صورت استاندارد پورت دجیتال داشته باشد هست
فرمایشتون اینه که ممکنه باعث خرابی کارت گرافیک بشه ؟!