نه دوست خوبم...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط N0m@d برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یه دفعه صفحه وای می سه رو همون چیزی که هست...
کاربر شهرسختافزار
نه دوست خوبم...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط N0m@d برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یه دفعه صفحه وای می سه رو همون چیزی که هست...
کاربر شهرسختافزار
با این توضیحات یک عکس از صفحه دسکتاپتون بگیرید با برنامه HWmonitor که اگر ندارید از اینجا دانلود کنید و درحالت عادی و در حالت
فشار کاری کارت گرافیک دو تا عکس بزارید راستی همون جور که بهادر جان AMD>INTEL گفت عکس از کارتتون بزارید که فن نداره ایشون در زمینه فن ونصب آن روی برد استاد هستند .
باتشکر مجید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks