اگر از گراف و کابل نباشه پس پیکسل سوخته میتونه است !
کاربر شهرسختافزار
اگر از گراف و کابل نباشه پس پیکسل سوخته میتونه است !
آن که زندگی میکند باید بجنگد، کسی که نمیخواهد در این جهان بجنگد یعنی در جهانی که مبارزه مداوم قانون زندگیست حق زیستن ندارد.
mohsen1367 (16-08-19)
نه مطمئنم از کابل و گرافیک نیستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehrdad.A 88 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چون بدون کابل وختی مانیتور روشن میشه و پیغام no signal رو نمایش میده ، بازهم اون خط وجود داره.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks