نگاه کردم دیدم کلاً سه حالته s1 pow و s2 و auto خب من نفهمیدم ؟ اگه اتومات بزارمش که می شه یکی از این دو کدومش درسته می شه یکم توضیح بدین ببینم چی هستن اینا
کاربر شهرسختافزار
نگاه کردم دیدم کلاً سه حالته s1 pow و s2 و auto خب من نفهمیدم ؟ اگه اتومات بزارمش که می شه یکی از این دو کدومش درسته می شه یکم توضیح بدین ببینم چی هستن اینا
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks