من باز هم تصویر ندارم : دی
چطور میتونم بگیرم ؟ :دی
از هر دو کابل 4و7 پین هم دارم
کاربر شهرسختافزار
من باز هم تصویر ندارم : دی
چطور میتونم بگیرم ؟ :دی
از هر دو کابل 4و7 پین هم دارم
کاربر شهرسختافزار
ممنون میشم کمکی بکنید ....برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ehsan2 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks