اگه میشه یه توضیح هم در مورد پورتهای زیر بدید
SPDIF Out port (optical)
HDMI port
D-Sub port
parallel port
COMB connector
Chassis Intrusion connector
با تشکر
کاربر شهرسختافزار
اگه میشه یه توضیح هم در مورد پورتهای زیر بدید
SPDIF Out port (optical)
HDMI port
D-Sub port
parallel port
COMB connector
Chassis Intrusion connector
با تشکر
آخرین ویرایش توسط neptune در تاریخ 16-03-08 انجام شده است
Administrator
سلام.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط neptune برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
SPDIF اینترفیس انتقال صدا بصورت دیجیتال هست که دو نوع داره. یکی کواکسیال و یکی دیگه هم که شما اشاره
کردید اپتیکال هست. اپتیکالش نویز کمتری داره مخصوصا در زمانی که طول سیم بیشتر میشه.
HDMI هم رابطی هست که میتونه صدا و تصویر رو بصورت فشرده نـشده انتقال بده ( همزمان) و همین باعث میشه
که کیفیت افت نکنه ( در اثر تبدیل و فشرده سازی، کیفیت افت میکنه ) این رابط کم کم داره جایگزین همون رابطهای
معروف AV میشه با این تفاوت که دیگه لازم نیست شونصد تا سیم وصل کنی و کار آدم با همون یه کابل حل میشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
D-Sub هم که رابط مانیتورهای معمولی CRT هست.
Parallel هم که فکر کنم منظورتون پورت پرینتر بوده. ( پورتهای موازی )
کمبو هم باید مشخص بشه که کجا دیدید. مثلا در مودمهای ADSL یعنی اون مودم هم پورت LAN داره هم USB
سپاس
Actros (06-04-08), Mahdi_Moosavi (17-03-08), neptune (18-03-08), PCminister (16-03-08), Red Hat (17-03-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks