درسته رم کمه ولی gta v که رم 4 میخواد
اونم با لگ شدید مواجه ام
کاربر شهرسختافزار
درسته رم کمه ولی gta v که رم 4 میخواد
اونم با لگ شدید مواجه ام
اون هم رم حداقل باید 8 باشه . بعد پردازنده سوکت 775 از خیلی از دستوراتی که شبیه ساز های جدید نیاز دارن مجهز نیستند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mahdikamali برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mahdikamali (29-05-20)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks