با تشکر
در gpu-z هسته دوم هم فعال هست.ولی اون مسئله CCC در ورژنهای دیگه هم وجود داشت.
کاربر شهرسختافزار
با تشکر
در gpu-z هسته دوم هم فعال هست.ولی اون مسئله CCC در ورژنهای دیگه هم وجود داشت.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks