خب دکتر بگو چه کردی ما هم مستفیض بشویم ..
خب دکتر بگو چه کردی ما هم مستفیض بشویم ..
کاش به زمانی برگردم
که تنها غم زندگی ام
شکستن نوک مدادم بود...
PCN Exclusive User
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Xtreme برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من دوربین خرابه عزیز عکس هاش رو به زودی می زارم 4870 یه بخاری پشت داره که اسلت دوم رو می گیره اگه اونجا یه فن 12 mm بزاری هم صدای کمی داره هم می تونی محیص پشتی رو خنک کنی اما برای خود gpu باید با عکس باشه
New Season
کاربر شهرسختافزار
این کاهش دما طبیعی نیست ؟ مشکوکه !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط G81 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر یه فن پشت کارت گذاشتین میشه ییهو 15 درجه کاهش دما داشته باشه !
با این کار در حالت Load دما چنده ؟ میشه عکس بزارین !
Overclocker (02-09-08)
سلام
من یه فن12 موازی با فن کارت گذاشتم تا 8 درجه دما کم شد یا تو کیس بالای کارت. - فن کارت هم رو 35% هست که دمای معمولی 52 هست تو لود هم 70 بیشتر نمیشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کد:http://www.flickr.com/photos/bahramr
کاربر شهرسختافزار
اگر امکان داره عکس بزار تا بهتر معلوم بشه چه کار کردی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط markiii برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مدل کیس tuniq3 هست.دمای کارت وقتی سیستم بیرون کیس بود فقط 1 درجه سردتر بود.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hossein_OC برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کد:http://www.flickr.com/photos/bahramr
Majid OC (02-09-08), Overclocker (02-09-08)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط markiii برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یعنی با این فن که گزاشتی 8 درج خنک تر شده ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این فن 12 سانتی متری که اونجا قرار دادیش هوا را میدمه یا ... ؟
آخه مگر اون فن چه کاری انجام میده که 8 درجه ........ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks