شما توی بازی نگاه کن اگه گزینه AntiAliasing دتشت اونرا روی 2x ویا 4x قرار بدید . احتمالا مشکلتان برطرف بشه
اگه بازی این گزینه را نداشت این گزینه را توی درایور برای بازی مورد نظر تعریف بکنید .
شما توی بازی نگاه کن اگه گزینه AntiAliasing دتشت اونرا روی 2x ویا 4x قرار بدید . احتمالا مشکلتان برطرف بشه
اگه بازی این گزینه را نداشت این گزینه را توی درایور برای بازی مورد نظر تعریف بکنید .
کاربر شهرسختافزار
اینطور که من تو عکس ها دیدم gta iv هست anti aliasing متاسفانه توی تنظیمات خود بازی نیست اگه کارت گرافیکتون nvidiهست برین توی تنظیمات درایورش3d settings و در قسمت add aplication فایل اجرای بازی رو انتخاب و تنظیمات دلخواه را فقط برای این بازی اعمال می کنی
اگه گرافیکت ati هست باید بری توی قسمت 3d settings و anti aliasing رو به طور کلی افزایش بدی که برای همه نرم افزارها اعمال می شه و ati قابلیت افزایش تنظیمات برای یه برنامه خاص رو نداره !!!
در ضمن anti aliasing پدر کارت گرافیکو در میاره فکر نکنم کارت گرافیکت تحمل بیشتر از anti aliasing 2x رو داشته باشه !!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط mohamad70 در تاریخ 31-07-10 انجام شده است
JEskandari (31-07-10), nima_hl (31-07-10), ripek (31-07-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks