آره خب منم همینو میگم. safe mode رفتم درایور گرافیک رو حذف کردم. ریستارت شد. دوباره نصب کردم. اگه درست متوجه نشدم لطفا بفرمایید.
آره خب منم همینو میگم. safe mode رفتم درایور گرافیک رو حذف کردم. ریستارت شد. دوباره نصب کردم. اگه درست متوجه نشدم لطفا بفرمایید.
SAFE MODE خیر . برنامه ای که گفتم انجام بدید باید درایور کامل حذف بشه . حذف کاملبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط TechRadar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Aaron Swartz (01-06-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks