یکم میگزدم اگه فن براش پیدا نشد همین دیپ کول میگیرم کارت خیلی داغیه دمای ایدل 51 دمای توی بازیش 90 بازم ممنون
کاربر شهرسختافزار
یکم میگزدم اگه فن براش پیدا نشد همین دیپ کول میگیرم کارت خیلی داغیه دمای ایدل 51 دمای توی بازیش 90 بازم ممنون
بله دقیقا همینه . xfx متاسفانه کیفیت فن هایی که استفاده میکنه جالب نیست . سعی کنید تا پیدا کردن فن مناسب بهش فشار نیارید به کارت . ممکنه gpu fail بشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط wolf74 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (30-07-14), Morteza.m1371 (01-08-14), Rezasam1 (29-07-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks