شما چند تا سوال پرسیدی که هزار تا جواب داره !
حتما این دو کارت رو انجام بده و نتایج رو اینجا بذار :
1- چک کردن دما در Riva Tuner در حال Full Load
2- یک تست 3DMark 06/Vantage
موفق باشی ...
عضو VIP شهرسختافزار
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ™Ali برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
الان xp روشه vantage که نمیشه اما وقتی لود بشه کارت دما حداقل 85 هستش و به 108 میرسه
کاربر شهرسختافزار
شما ویستایی رو که قبلا نصب داشتید سرویس پک چند بوده؟ و این XP که الان نصبه سرویس پک چند هست؟ ( توصیه میکنم قبل از هر اقدامی مبنی بر تغییر سخت افزار ، از نرم افزار مطمئن بشید.)
کاربر شهرسختافزار
ویستا 1 بود xp سرویس پگک 3برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Computex برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
یه کارت گرافیک دیگه تست کن مطمعن شو که مشکل از کارته یا نه . که من بعید میدونم
سرعت فن رو زیاد کردی ؟؟؟؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks