هارد هم که شخصیه نمیشه دست هرکسی داد.
پس دیگه باید همینجا گفت الفاتحه صلوات !!
یه هارد اکسترنال گرفته بودم اطلاعاتشو بردارم. ای گردن خوردم به دو روز هم تحمل نکرد خودشو بگیره اطلاعاتو بردارم. اه
کاربر شهرسختافزار
هارد هم که شخصیه نمیشه دست هرکسی داد.
پس دیگه باید همینجا گفت الفاتحه صلوات !!
یه هارد اکسترنال گرفته بودم اطلاعاتشو بردارم. ای گردن خوردم به دو روز هم تحمل نکرد خودشو بگیره اطلاعاتو بردارم. اه
شرکت های تخصصی ریکاوری اصلا به اطلاعات شما هم نگاه نمی کنند . تمام کارمندان اون شرکت تعهد دادند . به اطلاعات مشتری کاری نداشته باشند. برای اونها فقط فایل مهمهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط iran2008 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
iran2008 (10-06-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks