كاري كه گفتيد كردم فن روشن نشد
4تا سيم داره فن زرد-آبي-قرمز-سياه
سيم زرد فن رو به قرمز و مشكي هم به مشكي كه روي پاور دو مشكي هست يكي 12 ولت يكي 5 ولت كه من به هر دوش وصل كردم روشن نشد فن هم سالمه
کاربر شهرسختافزار
كاري كه گفتيد كردم فن روشن نشد
4تا سيم داره فن زرد-آبي-قرمز-سياه
سيم زرد فن رو به قرمز و مشكي هم به مشكي كه روي پاور دو مشكي هست يكي 12 ولت يكي 5 ولت كه من به هر دوش وصل كردم روشن نشد فن هم سالمه
این لینک رو مشاهده کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط eq-sun برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
4-Wire fans
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks