لینک مشکل دارد ؟
من یه گرافیگ 7770 دارم یهو تصویر رفت و الان که سیستم روشن میکنم چراغ مانتیور سبز میشه و مانتیور بالا نمیاد دیگه ولی اسپیکر رونشنه میره تو ویندوز سییستم
کاربر شهرسختافزار
لینک مشکل دارد ؟
من یه گرافیگ 7770 دارم یهو تصویر رفت و الان که سیستم روشن میکنم چراغ مانتیور سبز میشه و مانتیور بالا نمیاد دیگه ولی اسپیکر رونشنه میره تو ویندوز سییستم
ایراد شما فرق داره با این مورد تاپیک .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط YASER_JAB برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
- - - Updated - - -
ایراد شما فرق داره با این مورد تاپیک .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط YASER_JAB برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mohammad- (08-08-16)
کاربر شهرسختافزار
سلام خسته نباشید.
منم همین مشکل رو دارم و این لینکی که گفتیدو وارد شدم اما نمیدونم کدومشو بگیرم اخه زیادن .
این fix it رو خود مایکروسافت بازنشسته کرده . باید به صورت دستی فیکسش کنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط farshid008 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Click Start, type regedit in the Search box, and then double-click regedit.exe from the results above. If you are prompted for an administrator password or confirmation, type the password or provide confirmation.
Browse to and then click the following registry subkey:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Contro l\GraphicsDrivers
On the Edit menu, click New, and then select the following registry value from the drop-down menu specific to your version of Windows (32 bit, or 64 bit):
For 32 bit Windows
Select DWORD (32-bit) value.
Type TdrDelay as the Name and click Enter.
Double-click TdrDelay and add 8 for the Value data and click OK.
For 64 bit Windows
Select QWORD (64-bit) value.
Type TdrDelay as the Name and click Enter.
Double-click TdrDelay and add 8 for the Value data and clickOK.
کاربر شهرسختافزار
سلام بر همه من Lenovo z5170دارم میخواستم بدونم ارور display...رو باید چیکارکرد من گارانتی هم بردم هیچ مشکلی نداشت ویندوزم عوض کردم
برای مشکلتون تاپیک بزنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط asasisn76 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
salpc (23-12-16)
کاربر شهرسختافزار
سلام دوستان من یه گرافیک نسل جدید گرفتم asus strix rog rx 560 ولی در حال حاضر مانیتورم از این جعبه ای هاست
می خواستم بدون تبدیلی چیزی وجود داره که بتونم از کارت گرافیک جدید تصویر بگیرم رو این مانیتور ؟
مبدل های اکتیو باید تهیه کنید . dsub به hdmiبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hamid6990 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
hamid6990 (04-11-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks