از كيس استفاده نميكنم
كارتها بيرون از كيس هستند روي چهار پايه چوبي نصب كردم
پاور 1600 گرين
کاربر شهرسختافزار
از كيس استفاده نميكنم
كارتها بيرون از كيس هستند روي چهار پايه چوبي نصب كردم
پاور 1600 گرين
دمای اتاق چقدره؟ ممکنه بخاری اتاق زیاد باشه و دمای اتاق شما زیاد باشه.
فقط کارت گرافیک ها بیرون از کیس هستن؟ با کابل رایزر اونها رو بیرون از کیس گذاشتین یا کلا سیستمو تو کیس نذاشتید؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط eq-sun برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگه تمام قطعات رو بیرون از کیس گذاشتین باید بگم اینگونه اسمبل برای کاربرد خانگی و همیشگی مناسب نیست، اگه داخل کیس باشه به دلیل وجود جریان هوای بسیار خوب، خیلی بهتره.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks