گرامی این اختلاف درجه تقریبا طبیعی هست . چون gpu با gpu فرق داره همینطور نحوه قرار گرفتن فن و گاهی مقدار سیلیکون و ...
کاربر شهرسختافزار
دماي خطر اين كارت فكر كنم روي 90 درجه باشه كه اين تا 87 درصد هم ميره براي كار دائم روي لود 99 درصد فكر نميكنيد با اين دما براي كارت مشكلي ايجاد كنه؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از مواردی که باعث حرارت میشه :برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط eq-sun برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
گردش هوا داخل کیس به چه شکل هست ؟
از چه پاوری استفاده میکنی ؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks