یک مقدار توضیحاتون مبهمه . ولی برای اتصال یک کیس به دو مونیتور هم تبدیل d-sub و هم تبدیل dvi و hdmi در بازار موجوده
یک مقدار توضیحاتون مبهمه . ولی برای اتصال یک کیس به دو مونیتور هم تبدیل d-sub و هم تبدیل dvi و hdmi در بازار موجوده
مدل دقیق AMD Radeon R9 270X 4GIG Sapphireبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad- برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در حال حاضر تبدیل DVI به HDMI دارم استفاده میکنم و مشکلی نیست. ولی مسئله ای که هست رنگ و تنظیمات هر دو مانیتور خیلی با هم متفاوته و در واقع یکیش TV هست. تنها نقظه مشترک برندشون هست که Samsung هست و اینکه هر دو FULL HD هستند. روشی نیست بشه به نزدیک ترین شکل ممکن تنظیمات رنگ این دو مانیتور رو شبیه به هم کرد؟
mohammad- (30-07-16)
باید تنظیمات را دستی و شخصی سازی کنی . ولی عموما اون کیفیتی که روی led میگیری بهتر از led tv خواهد بود .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ardj75 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دقیقا متوجه نشدم می خوای چیکار کنیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ardj75 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من فکر کردم می خوای هر دو دستگاه به کارت گرافیک شما وصل باشه و بیشتر با مانیتور کار کنی و هر زمان که می خواستی از TV استفاده کنی مانیتور رو خاموش کنی (چون نیاز نداری) بری روی tv
اگه می خوای هر دو دستگاه همزمان روشن باشه و به اصطلاح دو دستگاه رو به یک دستگاه تبدیل کنی و همزمان تصاویر رو روی هر دو دستگاه داشته باشی خوب قضیه فرق می کنه
مدل مانیتور و تلویزیون شما رو که نمی دونم چیه ولی مثلا می تونی خودت دستی کالیبراسیون کنی مثلا قسمت contrast ، brightness و ... رو عدد های یکسانی روی هردو دستگاه بدی ببینی تو چه قسمت هایی تفاوت دارن و بعد عدد ها رو بالا و پایین کنی تا به مشابه ترین تصویر برسی
بله همین کارو سعی کردم بکنم ولی خیلی بهم نزدیک نشد متاسفانه. بله در کل کیفیت ها متفاوت بود.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
میخواستم هر دو رو که شما گفتی انجام بدم تقریبا. گاهی اوقات مانیتور رو خاموش کنم و TV رو روشن کنم گاهی اوقات Extend کنم شاید و .... وارد تنظیمات شدم متاسفانه کلا سیستم تنظیماتشون یه مقداری متفاوته. دنبال چیزی میگشتم که به طور اتوماتیک هر دو رو روی یک تنظیماتی ست کنه ولی ظاهرا همچین چیزی وجود نداره.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad- برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مرسی از راهنمایی هاتون برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای اینکه مانیتور دوم رو اضافه کنی باید روی desktop راست کلیک کنی و بری توی personalize و بعد از قسمت پایین سمت چپ display رو بزنی و بعد از قسمت چپ بالا adjust resolution رو بزنی و در صفحه باز شده مانیتور دوم رو اضافه کنی طبق عکس در قسمت detect و در قسمت displayبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ardj75 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عکس
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks