با سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط f0K5 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوستان عزیز
مدار تغذیه دیجیتال بیشتر برای اورکلاک استیبل و حرارت کمتر وقدرت ولتاژ دهی بیشتر بکار میره
در استفاده های رکوردی و استفاده ازنیتروژن مایع بیشتر بچشم میاد
در این مورد که انودیا خواسته در برد رفرنس از این مدار تغذیه استفاده کنه که اول چیپستی باشه برای رقیب جدی 790fx
sb750
که رکورد جهان در اورکلاک فنوم 2 در دست این چیپسته
و این نشان میده که باید منتظر در خشش این چیپست در اورکلاک ها باشیم
البته بیشتر برای فنوم 2 این بار نه با
ati
و کراس فایر بلکه با انودیا جیفورس و
sli
استفاده از این انوع مدار تغذیه روی قیمت برد هم تاثیر داره
و گرونتر هم خواهد بود
البته نه خیلی زیاد
در مورد این سوال شما5phase digital PWM circuit (یکی از اساتید محترم به من بگن این چیه که ترجمه ش رو بنویسم !!! مثل اینکه به تنظیم ولتاژ ربط داره )
دوست عزیر میتونم بگم که
digital pwm
مخفف کلمات
digital pulse-widthModulation
معنی این هم تا اونجایی که سواد من قد میده
یعنی ضربه دیجیتالی عریض تر یا قویتر یعنی پالس با کیفیت تر با استفاده از سوار کردن امواج انرژی روی امواج الکترو مغناطیسی برای ارسال به پردازنده
چنانکه در
بردی
بنام
EVGA X58 Classified "Limited Edition محبوب من
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در بایوس این برد میتوان فرکانس ولتاژ ارسالی مدار تغذیه پردازنده رو هم تغییر داد
برای اولین بار
که در برد های قبلی دارای این نوع مدارها ندیده بودیم
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
single board, 2 8pin +12V connectors capable of delivering 600 watts of power, 10 phase Digital PWM with a switching frequency of up to 1333KHzیعنی این برد میتونه با تکیه به این مدار تغذیه 10 فاز دیجیتال و سویچ فرکانس ولتاژ به روی 1333 کیلو هرتز روی خط 12 ولت خودش که از دو کانکتور 8 پین گرفته میشهکد:http://www.evga.com/articles/00447/
تا 600 وات قدرت پردازنده رو مداوم در تست های بلند مدت تامین کنه
که برای اورکلاکر های حرفه ای یک انتخاب عالی است
و این جا است که رکورد
3DMark Vantage
جهان در دست این برده.
که قبلا در دست
شاهکاره سری گیم ایسوس بود
ASUS Rampage 2 Extreme
البته رکورد های عالیهکد:http://www.legitreviews.com/article/933/1/
DFI X58 T3EH8
هم که از این نوع مدار تغذیه استفاده میکنه میتونه دلیله خوبی باشه که انودیا هم در بردش پیش بینی کرده که از این نوع مدار تغذیه استفاده کنه
امیدوارم مفید بوده باشه
با تشکر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول

Bookmarks