همون واریز مبلغ و خرید مبلغ و حمل و نقل را با زمان تحریم یکی میدونید . اگر با دردسرهای خرید در اون موقع اطلاع داشتید چنین حرفی نمیزدید . الان سال جدید نشده هزینه گمرکی افزایش پیدا کرده باشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
وقتی قیمت تمام شده محصول برای هر شرکتی کاهش پیدا کنه اون شرکت قیمت مصرف کننده رو کاهش میده و این پروسه یک مسئله عادی هست .
این موارد را از صنف هایی دیگه هم بپرسید همین حرف من رو میزنند وضعیت خیلی متفاوت تر از پارسال و 6 ماه قبل هست .
بهبود پیدا کرده






پاسخ با نقل قول

Bookmarks