8800 gt بگیر
دردسر sli کردن رو هم نداشته باش
و از 1 کارت استفاده کن
کاربر شهرسختافزار
8800 gt بگیر
دردسر sli کردن رو هم نداشته باش
و از 1 کارت استفاده کن
ripek (07-02-10), Mahdi_Moosavi (09-01-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks