g22.jpg
من الان از کجا بفهمم پاور سیستمم کم میاره یا نه؟ اصلا گزینه ای واسه پاور نداره، برای پردازنده هم همینطور، تکس منیجر هم واسه سیستم من درست کار نمیکنه نمودار نمیکشه که بفهمم
کاربر شهرسختافزار
g22.jpg
من الان از کجا بفهمم پاور سیستمم کم میاره یا نه؟ اصلا گزینه ای واسه پاور نداره، برای پردازنده هم همینطور، تکس منیجر هم واسه سیستم من درست کار نمیکنه نمودار نمیکشه که بفهمم
نمی دونم چرا واسه شما نداره! واسه من این جوریه:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Darkstreet برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
2.jpg
یعنی چی که نمودار نمی کشه؟! یعنی این صفحه رو ندارین:
1.jpg
هنوز مثه قدیما بدون خط کشی موندی
هنوز مثه خاطرات خوبه بچه گیمونی
هنوز کلی ترس تو دلته ازپیر شدن
همه بزرگ میشن ولی تو بچه می مونی
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks