این مادربرد به دلیل طراحی و بهینه سازی برای اورکلاک طراحی شده . پتانسیل خوبی برای اورکلاک رم و پردازنده دارد .البته اورکلاک با این برد خیلی راحت هست .این برد تا فرکانس DDR3 3000 هم پشتیبانی میکند . عملا محدودیت جلوی اورکلاکر نمیگذارد .
این مادربرد به دلیل طراحی و بهینه سازی برای اورکلاک طراحی شده . پتانسیل خوبی برای اورکلاک رم و پردازنده دارد .البته اورکلاک با این برد خیلی راحت هست .این برد تا فرکانس DDR3 3000 هم پشتیبانی میکند . عملا محدودیت جلوی اورکلاکر نمیگذارد .
ali92745 (02-04-14), SajjadKhati (02-04-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks