بله کاملا درست میگی - این مورد را هم در برنامه کاریم قرار میدم و نتیجه را همین جا اعلام می کنم ..
ممنون از توجه شما .
بله کاملا درست میگی - این مورد را هم در برنامه کاریم قرار میدم و نتیجه را همین جا اعلام می کنم ..
ممنون از توجه شما .
کاش به زمانی برگردم
که تنها غم زندگی ام
شکستن نوک مدادم بود...
PCN Exclusive User
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks