با سلام خدمت دوستان و علاقه مندان به کارت گرافیک
یه خواهش داشتم اگر مقدور باشه
با توجه به رو نمایی سری جدید کارت های گرافیک سری 7000که به پلتفرم نیوزیلند معروف هستند با کد (7990) که به تازه رونمایی شده مطلبی قرار بدین
با تشکر
با سلام خدمت دوستان و علاقه مندان به کارت گرافیک
یه خواهش داشتم اگر مقدور باشه
با توجه به رو نمایی سری جدید کارت های گرافیک سری 7000که به پلتفرم نیوزیلند معروف هستند با کد (7990) که به تازه رونمایی شده مطلبی قرار بدین
با تشکر
Rezasam1 (25-07-12)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks