این سری اصلا نتونست انتظار من رو برآورده کنه... بعد این همه وقت 7870 رو دادن بیرون 350$ که 5% توی 1920X1080 از 570 قویتره!(نتیجه گیری Hardwarecanucks)
پیشرفت در پرفرمنس عالی بوده و منکر این نیستم، قبلا هم به وفور از معماری این سری تعریف کردم... ولی یه کم اگه واقع بین باشیم الآن برای کسی که پارسال همین موقع GTX 570 خریده یا پیارسال GTX 480 خریده، سری 78XX که ارتقا محسوب نمیشن!(در صورتی که 7870 قیمت موقع لانچ GTX 570 رو داره!)
باز برای 7970 قیمت بالاش نسبتا توجیه داره، فعلا با اختلاف نسبتا زیاد از 580 قوی تره... ولی برای این کارت ها... فکر نمیکنم.
در کل این سری پرفرمنس خیلی خوبی دارن و عیب و ایرادی از این نظر ها بهشون وارد نیست ولی از نظر P/P در رده خوبی قرار نمیگیرن...
به نظر من هیچ تاثیری در پرفرمنس این سری نمیذاشت.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط rambo2020 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در حال حاضر 7870 بیشترین Pixel Fill Rate و Rasterization Rate رو در کل Single GPU های AMD داره، دلیلش هم اینه که تعداد ROP ها برابر با 7970 هست ولی فرکانس هسته ها بسیار بالاتر!
این که چرا AMD این کار رو کرده دقیقا نمیدونم!
پیروز باشید.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks