سلام و عرض ادب رضا جانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Rezasam1 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آره واقعا این شرکت مبترکی هست در ارائه اینجور کولر ها در اینجا هم طی یک خبری عرض کردم که کارت که بر مبنایی چیپ 680 عرضه کرده همراه با تمام کیتهاش وزنی بالغ بر 4 الی 5 کیلوگرم داره که واقعا خیلی سنکینه برای یه کارت گرافیک به نظرم این شرکت با دست و دلبازی تمام از هیچ چیز در طراحی کارتهاش دریغ نمی کنه و بعید نیست اولین کارت گرافیکی با خنک کننده های تغییر فازی رو هم از این شرکت ببینیم واقعا شاید بشه با حرکتی که کولر مستر رو V10 زد دمای یه یچپ گرافیکی رو با یه tec واقعا پایین تر بیاریم بنظرم این شرکت توانایی همچین کارها رو به صورت حساب شده داره
واقعا اگر همچین حرکتی بزنه هم از حجم عظیم و هیکل کارت ها کم می شه هم بهتر می شه در خنکسازی نتیجه گرفت
تشکر آقا عظیمی عزیز استفاده کردیم مطالب پست 3 با توجه به گفته های ارزشمند شما ویرایش شد کمال تشکر رو دارم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Over_Cracker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
==============================
از تمامی دوستان دیگر هم تقاضا می کنم اگر نظری نکته ای هست بفرمایند تا روش بحث کنیم






پاسخ با نقل قول

Bookmarks