یعنی علتش چی میتونه باشه؟؟؟
یعنی علتش چی میتونه باشه؟؟؟
من فکر کنم چون کارتهای جدیدش تو راهه میخاد اینارو رد کنه راحت بشه بعدش کارتای سری جدیدش یعنی R9 390 رو بده بیرونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mersad 50062 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بنظر من خودم باشم حاشرم 290 رو ب---م وسراغ کارتی هم قیمتش یعنی 770 نرم
- - - Updated - - -
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط bia2olom برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدمن فکر کنم چون کارتهای جدیدش تو راهه میخاد اینارو رد کنه راحت بشه بعدش کارتای سری جدیدش یعنی R9 390 رو بده بیرونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بنظر من خودم باشم حاضرم 290 بخر م وسراغ کارتی هم قیمتش یعنی 770 نرم
bia2olom (05-11-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks