سلام
کارت گرافیک من 8600GTهستش و سی پی یو من از نوع E7300.
می خواستم بدونم آیا می تونم فیلم سه بعدی رو با استفاده از این عینک های آناگلیف ببینم؟
ممنون می شم که به سوالم پاسخ بدین