سلام
کارت گرافیک من 8600GTهستش و سی پی یو من از نوع E7300.
می خواستم بدونم آیا می تونم فیلم سه بعدی رو با استفاده از این عینک های آناگلیف ببینم؟
ممنون می شم که به سوالم پاسخ بدین
کاربر شهرسختافزار
سلام
کارت گرافیک من 8600GTهستش و سی پی یو من از نوع E7300.
می خواستم بدونم آیا می تونم فیلم سه بعدی رو با استفاده از این عینک های آناگلیف ببینم؟
ممنون می شم که به سوالم پاسخ بدین
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks