سلام ..
خبرهای جدیدی رسیده که شاید برا شما جالب باشه منتها چون باید NDA رعایت بشه ! ( برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ) از ارایه جزئیات معذورم.
فرکانس حافظه بین 1000 تا 1010 مگاهرتز ( دیفالت و اوورکلاک شده ) خواهد بود. فرکانس هسته هم بین 700 تا 735 مگاهرتز ( دیفالت و اوورکلاک شده ) خواهد بود.
دو خروجی DVI و یک Mini Displayport دارد.
18 نوامبر هم عرضه میشه و هنوز قیمت اعلام نشده.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks