39 درصدچند درصد اور می کنید؟
2.50 میشه 3.60
عزیز می دونم ولی برای اینکه بشه سی پ یو رو زیاد اور کرد باید همین کار رو بکنمضمنا باید باس رم رو زیاد کنید نه کم
باس معمولی رم = 667 و تایمینگ 5.5.5.15
باس اور 420 . تایمینگ 3.3.3.5
اره ولی ریاد تاثیر نداره در حد 2 فریم (ولی بهتر از رم و سی پی یو هست چون با اور اینا هیچ فرقی نکرد)اور کارت گرافیکی رو تست کردید؟






پاسخ با نقل قول
Bookmarks