معمولا در این جور مواقع یکی از قطعات گلوگاه میشم که با داون کلاک یا آورکلاک قطعات میتونید متوجه بشید کدوم قطعه در ماکزیمم بازده خودش گیر کردهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirpcp30 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما تست رو انجام بدین مثلا به فریم ریت 20 میرسید ، بعد ضریب پردازنده رو 1-2 پله کم کنید بعد مجددا تست کنید ، اگر گلوگاه پردازنده باشه فریم ریت شما پائین میاد ولی اگر گرافیک گلوگاه شده باشه شما باز همون 20 فریم رو خواهید داشت






پاسخ با نقل قول
Bookmarks