برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
Printable View
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
کارت برند محبوب Sapphire
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
PowerColor will be a 2 GB Radeon HD 4870?
دور دوره ATI
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
Intel GPU market Duzhanaotou
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
First PowerColor HD 4870 X2 Images Appear
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
OpenGL 3.0 Specs Released Today
OpenGL 3.0 introduces dozens of new features including:
- Vertex Array Objects to encapsulate vertex array state for easier programming and increased throughput;
- non-blocking access to Vertex Buffer Objects with the ability to update and flush a sub-range for enhanced performance;
- full framebuffer object functionality including multi-sample buffers, blitting to and from framebuffer objects, rendering to one and two-channel data, and flexible mixing of buffer sizes and formats when rendering to a framebuffer object;
- 32-bit floating-point textures and render buffers for increased precision and dynamic range in visual and computational operations;
- conditional rendering based on occlusion queries for increased performance;
- compact half-float vertex and pixel data to save memory and bandwidth;
- transform feedback to capture geometry data after vertex transformations into a buffer object to drive additional compute and rendering passes;
- four new texture compression schemes for one and two channel textures providing a factor of 2-to-1 storage savings over uncompressed data;
- rendering and blending into sRGB framebuffers to enable faithful color reproduction for OpenGL applications without adjusting the monitor's gamma correction;
- texture arrays to provide efficient indexed access into a set of textures;
- 32-bit floating-point depth buffer support.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
NVIDIA GPU PhysX Pack Preview
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
Radeon HD 4670
اولین عکس های منتشر شده از4670 در واقع برادر بزرگ Radeon 3870 که با کد هستهRV730 درحال ساخت است
و این محصول تکنولوژی ساخت 55nm هست ،تعداد320 stream processors که برای یک محصول Midrange مناسب است راستی مقدار حافظه 512 GDDR3 هست اینم عکس کارت:
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
منبع :guru3d
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
تنها تر ین سردار ATI
[IMG]برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ][/IMG]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
بنچ مارک ابر کارت Radeon HD 4870 X2
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
دوستان امیدوارم مفید باشه :give_rose:
سیستم تست :
Mainboard
ASUS P5E3 Deluxe mainboard
Processor
Core 2 Duo E8400 Processor @ 3.0 GHz (FSB 1333)
Graphics Cards
Various Radeon HD 4800 series
Various GeForce GTX 200 series
Memory
2048 MB (2x1024MB) DDR3 1333 MHz Corsair
Power Supply Unit
Enermax Galaxy 1000 Watt PSU
Monitor
Dell 3007WFP - up-to 2560x1600
OS related Software
Windows Vista 32-bit
DirectX 9/10 End User Runtime
ATI Catalyst Press BETA (8.52)
NVIDIA ForceWare 177.34
Powercolor PCS HD 4850 512 MB
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
- Extremely quiet under load and idle
- Affordable
- Only marginally more expensive than the reference design HD 4850
- Core clock overclocked
- HDMI+HDCP+Audio via adapter
- Low power consumption
- 7.1 HDMI Audio integrated in GPU
- PCI-Express 2.0 support
- Dual slot cooler
- Supports CrossFireX
- DirectX 10.1 support
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
- Memory not overclocked
- Limited memory overclocking potential
- Does not support CUDA/PhysX
- Dual slot cooler
- No native HDMI output
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]