عرضه 3870X2 خیلی شکست بدی برای NVIDIA نبود. درسته که تقریبا یک و نیم ماه قوی ترین محصول متعلق به ATI بود ولی چون توی Roadmap هاش از عرضه 9800GTX/GX2 خبر داده بود باعث شد خیلی 3870X2 طرفدار نداشته باشه و چون محصولهای خوبی رو هم عرضه کرد عملا 3870X2 نتونست یک محصول خیلی موفق باشه.
مرسی از پاسختون....
پس اینطور! من چون خیلی در جریان بازار نبودم، این رو نفهمیدم که کی چقدر فروش کرده، ولی فقط فهمیده بودم که 3870X2 یه مدتی بهترین انتخاب بوده... به هر حال مرسی از اینکه از اشتباه درم آوردید.
الا قضیه تفاوت داره NVIDIA هنوز یک ماه نشده سری High-End اش رو عرضه کرده و طوری هم عرضه کرده که امکان عرضه یک کارت Dual GPU با این معماری و قیمت مناسب خیلی دور از ذهنه... برای ATI می تونه این بار وضعیت متفاوتی رو بوجود بیاره با توجه به اینکه سری واقعا کارایی خیلی خوبی از خودشون به نمایش گذاشتند. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پس ایشالا دیگه این سری انویدیا شکست سخت میخوره!! نه؟!
شاید بعد از عرضه 4870X2 باز هم شاهد پایین اومدن قیمت محصولات NVIDIA باشیم! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ایول... تا حالا که خیلی حال داده به کاربرا!!! قیمتهای جدید انویدیا خیلی عجیبه. با اینکه به بازار رسمی ایران خیلی نرسیده این موج. ولی تو همین فاروم آقای احمدی که قیمتها فوق العاده رو ارائه میکنن میشه این موضوع رو فهمید