با استفاده از خنک کننده الکتریکی با ولتاژ استوک کارت ، دما بعد از لود 98% 37 سانتی گراد بود.
با استفاده از خنک کننده الکتریکی با ولتاژ استوک کارت ، دما بعد از لود 98% 37 سانتی گراد بود.
HWBOT SSA Member
خنک کننده الکتریکی! چیه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط s.matavos برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
TEC منضورتونه؟
ولی نمی دونم این کارت بعد از یک ماه که روزی 5 ساعت بازی کنن چه بلایی سرش میاد؟!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
احتمالا پشت کارت رنگش از سیاه به سفید تغیر کنه LOL
مردمان به خیال این که آینده بهتر از حال است به امید آینده می نشینند اما نمی دانند که اگر دست روی دست بگذارند آینده بدتر از حال می شود
=================--------------------
سینوهه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks