ممنون معین جان ، خیلی خوب هست ...
فقط اگه لطف کنی عکس ها را توی شهر سخت افزار آپلود کنید و Thumbnail بگذارید که Dial-Up ها هم مشکلی نداشته باشند بهتر میشه .
باتشکر
شهریار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
कभी हार
ممنون معین جان ، خیلی خوب هست ...
فقط اگه لطف کنی عکس ها را توی شهر سخت افزار آپلود کنید و Thumbnail بگذارید که Dial-Up ها هم مشکلی نداشته باشند بهتر میشه .
باتشکر
شهریار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
Moein (02-06-10), NVIDIA>ATI (02-06-10)
عضو VIP شهرسختافزار
عکس ها در شهر سخت افزار اپلود شده بودند و حجمشون هم قبل از قرار گرفتن کاهش داده بودم!
به دلیل این که عکس ها حجمشون از 50 کیلو بایت کمتر بود به صورت Direct قرار دادم در صورتی که باید به صورت Thumbnail قرار بدم در پست های بعدی حتمی رعایت خواهد شد با تشکر از تذکر شما
SSA MEMBER
آخرین ویرایش توسط Moein در تاریخ 02-06-10 انجام شده است
NVIDIA>ATI (02-06-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks