این gpu اینقدر کم مصرف و خنک هست که با 2 هیت پایپ هم به راحتی خنک میشه
البته دمای این کارت در تستها هم چیزی حدود 5 درجه بالاتر از دیگر کارتها بوده
این gpu اینقدر کم مصرف و خنک هست که با 2 هیت پایپ هم به راحتی خنک میشه
البته دمای این کارت در تستها هم چیزی حدود 5 درجه بالاتر از دیگر کارتها بوده
*MoJtAbA* (25-09-14), AMD>INTEL (25-09-14), maysamsina (25-09-14)
رفیق سیپیو رو چطور میشه تو این سایت برسی کرد از نظر دما یی ؟ مثلا fx 8350برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سئوالتون مربوط به موضوع این تاپیک نیست ولی در کل هر قطعه ای را به اضافه عبارت review گوگل کنید کلی بررسی پیدا میکنید که در آنها معمولا دما هم جزو آپشنهای تست هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
alksdj (25-09-14), AMD>INTEL (25-09-14), maysamsina (25-09-14), Mostafa360 (26-12-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks