من خودم P1006 از HP رو دارم
واقعاً راضیم
شارژ تونرش رو هم خودم انجام میدم
مواد مصرفی ارزون ، درام ارزون و ...
استاندارد hp برای چاپ برگه به طور پوشش 3% یا 5 % ( اینجاش دقیق یادم نیست ) 700 برگه
من خودم تا 600 و 800 صفحه زدم و دوباره شارژ کردم
عضو VIP شهرسختافزار
من خودم P1006 از HP رو دارم
واقعاً راضیم
شارژ تونرش رو هم خودم انجام میدم
مواد مصرفی ارزون ، درام ارزون و ...
استاندارد hp برای چاپ برگه به طور پوشش 3% یا 5 % ( اینجاش دقیق یادم نیست ) 700 برگه
من خودم تا 600 و 800 صفحه زدم و دوباره شارژ کردم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks