CM 690 خوبه ولي VANGUARD بهتر هست .
alireza_asol (04-07-09), dvbs_amir (04-07-09)
به نظر من اگه ایشون بخوان 250 تومن پول کیس بدن بهتره یه کیس 100 تومنی بگیرن با بقیش گرافیک بهتر بخرن.یا رم ها رو triple کنن.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks