پاسكال پاور خوبي نيست يعني توانش كمه مثلا 500ش رو من تست كردم 160 وات توان نميداد
ولي LOGIC رو كه تست كردم خوبه و رو 200 وات عالي كار ميكنه. صداش هم نسبتا كمه چون فن 12 داره.
کاربر شهرسختافزار
پاسكال پاور خوبي نيست يعني توانش كمه مثلا 500ش رو من تست كردم 160 وات توان نميداد
ولي LOGIC رو كه تست كردم خوبه و رو 200 وات عالي كار ميكنه. صداش هم نسبتا كمه چون فن 12 داره.
downloadsoft (26-02-10), N@VID (26-02-10), ripek (26-02-10)
شما با چه وسیله ای تست می کنید؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MicroSystem برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من هم چند تا پاور دارم یکیش ریمکس هست مثلا ایرانیه فکنم ! که ببنیم توانش چقدر است؟ ایا با دستگاه خاصی انجام میدین شما ؟
آخرین ویرایش توسط downloadsoft در تاریخ 26-02-10 انجام شده است
تشکر شما موجب دلگرمی ما میشود.
MicroSystem (27-02-10)
کاربر شهرسختافزار
با كنتور برقبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط downloadsoft برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
انقدر وسيله اضافه كن و برقق از سيستم بكش تا سيستم هنگ كنه بعد تو اين حالت از كنتور برق توان مصرفي رو اندازه گيري كن
downloadsoft (01-03-10)
والا تا جایی که من اطلاع دارم چون یک بار روی سیتم مشتری بستم تا یک روز خوب بود روز دوم مینبرش سوخت که معمولا این پاورها به هنگ نمکشه تا یک قطعه رو نسوزونه !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MicroSystem برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تشکر شما موجب دلگرمی ما میشود.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks