فقط در مورد کیس کولینگ hr2 macho حدود 16.5 هست . اگر بخواهید این فن رو نصب کنید باید فن کاور بغل رو جدا کنید .
فقط در مورد کیس کولینگ hr2 macho حدود 16.5 هست . اگر بخواهید این فن رو نصب کنید باید فن کاور بغل رو جدا کنید .
ببخشید منظورتون از فن کاور بغل کدوم فن هست.منظورتون روی دیواره شیشه ای کیس یعنی فنی هست که باید باز بشه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ارتفاع مادربرد تا سینک ها 43mm هست . یعنی شما میتونید نصب کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط david-ebi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Green hr2_macho Fan
- - - Updated - - -
بله فن کاور بغل باید باز بشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط david-ebi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
david-ebi (13-05-15)
با تشکر.تا جایی که من میدونم این کیس روی دیواره بغلی کاور(دیواره ای که قسمتی از اون به ظاهر شیبشه ای هستش)هیچ فنی نداره.آیا درسته؟و ضمن اینکه این کیس قابلیت نصب فن آپشنالی بر روی دیواره داخلی محفظه هاردها رو داره.آیا با وجود این کولر پردازنده میشه این فن آپشنال رو نصب کرد؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوب موقعی که فن روی هیت سینک نصب بشه که خود فن باز مقداری از این فضای 43 میلیمتری رو میگیرهارتفاع مادربرد تا سینک ها 43mm هست . یعنی شما میتونید نصب کنید .
Green hr2_macho Fan
آخرین ویرایش توسط david-ebi در تاریخ 13-05-15 انجام شده است
این لینک سایت گرین هست . فن بزرگی که در بغل رو با وجود این کولر پردازنده نمیتونید نصب کنید در کل به نظر من خرید واترکولینگ برای شما منطقی تر باشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط david-ebi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Green X3_Gaming Case
david-ebi (13-05-15)
با تشکر مجدد.منظور من کیس وایپر بود و نه این کیسی که شما لینکشو گذاشتید.دقیقا منظورم کیس Green X3+ Viper Gaming که در پست اول لینک مشخصاتشو گذاشتم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینم لینک این کیس از خود سایت گرین.
آخرین ویرایش توسط david-ebi در تاریخ 13-05-15 انجام شده است
بله تو این کیس مشکلی نیست . فقط به نظرم شاید خرید واترکولینگ مناسب تر باشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط david-ebi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
david-ebi (13-05-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks