بين 700 تا 800 به همراه مونيتور.
:)
کاربر شهرسختافزار
بين 700 تا 800 به همراه مونيتور.
:)
JEskandari (24-09-10)
شما یه مشکل رو حل میکنید یه مشکل جدید درست میکنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط imankarimi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ببین عزیز اگر شما اهل فیلم دیدن اونم در مود full hd باشین اون موقع باید یه مونیتور حداقل 210-220 تومنی تهیه کنید
در این حالت شما به یه کامپیوتر قوی هم نیاز دارید که بتونه توی رزولیشن 1920 این مونیتور رو هندل کنه
ولی اگر با رزولیشن 1360*768 نیازتون مرتفع میشه میتونید یه 1930 سامسونگ شرکتی بگیرید حدود 145 تومن و اینجوری دستمون برای تهیه سایر قطعات باز تره
حالا شما کدوم گزینه رو انتخاب میکنید ؟
imankarimi (24-09-10), kara daee (10-12-12), peji_2008 (24-09-10)
کاربر شهرسختافزار
دستتون درد نكنه. فقط چندتا سوال.
يه مقدار توضيح لازم دارم.
ميدونم كه طرفدار پر و پا قرص ازراك هستين ولي ميشه با برند اسوس هم مادربوردي پيشنهاد بدين؟
آيا براي اين سيستم إي إم دي بهتر از اينتل هست؟ يعني توي صداي فن سي پي يو بهتر از اينتل عمل ميكنه؟
در مورد كارت گرافيك آيا لازمه 180 تومن واسه اون هزينه كنم؟ به نظرم يكم گرونه...
دو عدد هارد صداي بيشتري به نسبت يك عدد هارد توليد نميكنه؟ آيا 2 عدد 500 كارايي بيشتري از 1 عدد 1000 داره؟
اوم كيس گريني كه معرفي كردين صدا رو كمتر از خودش عبور ميده؟
بازم ممنونم
آخرین ویرایش توسط imankarimi در تاریخ 24-09-10 انجام شده است
الان مادربردهای قدیمی ایسوس به قیمت حدود 100 هزار تومن بفروش میرسند که پیشنهاد نمیکنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط imankarimi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما اگر تمایل به خرید مادربرد ایسوس دارید یا باید قید بروز بودن رو بزنید و یه مادربرد ddr2 تهیه کنید یا از سایر قطعاتتون بزنید و یه مادربرد معمولی از این برند به قیمت حدود 130-140 تهیه کنید
البته برای خرید مادربرد نامبرده نیاز به مشاوره تخصصی نیست چون دم هر فروشگاهی که برین براتون ردیف میکنند
بنده به عنوان مشاور که ادعای تخصصم میشه به هیچ عنوان تا وقتی یه مادربرد به نصف قیمت وجود داره هیچ موقع یه همچین مادربردهائی که هیچ حسنی برای شما نداره معرفی نمیکنم و سواد خودم رو به اندازه کاسبای بازاری پائین نمیارم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بیشتر از اینکه برندینگ توی موضوع انتخاب پردازنده مهم باشه مصرف اون پردازنده مهمه و البته برای صدای پائین کنترلر فن مادربرد هم بسیار مهمه ( که در پست اول توضیح دادم )
با بودجه شما ترجیح دادم از amd استفاده کنم تا بودجه برای فن حرفه ای باقی بمونه
شما از پردزنده های i3 هم میتونید استفاده کنید ولی قدرتشون از این پردازنده amd کمتره و قیمت پردازنده و مادربرد بالاتر خواهد رفت
کارت گرافیک معرفی شده یکی از کارتهای بسیار خوب و خنک و در عین حال قدرتمنده اگر برای شما dx11 اهمیت نداره حتی میتونید یدونه gainward silent 9500gt به قیمت حدود 70 تومن بردارید
برای pes این کارت هم جوابگو هستش ولی ممکنه در بازیهای آینده پاسخگو نباشه
هاردهای 500 بخصوص سری هیتاچی هاردهای بسیار کم صدائی هستند ، از نظر سرعت در موقعیت خیلی خوبی نیستند ولی پاسخگوی کار شما هستند ( هاردهای 1 معمولا نویز بیشتری ایجاد میکنند )
در مورد کیس هم کیس بدی نیست البته یه مدل کیس دیگه توی بازار دیدم که همین حدود 35 تومن قیمت داشت ولی هر چی فکر کردم نام و مدلش یادم نیومد ، فردا با دوستام تماس میگیرم و مدل دقیقش رو بهتون میگم
شما برای این کار باید حتی المکان از گیهائی استفاده کنید که فقط جلو و پشتشون فن داشته باشه ، در این حالت امواج صدا در یک جهت منتشر میشن و شما با قرار گرفتن در زاویه مناسب از کیس میتونید از کوچکترین نویزها هم تا حد زیادی ایزوله بشین
imankarimi (24-09-10)
کاربر شهرسختافزار
اول از همه از حوصله اي كه در پاسخ دادن به خرج ميدين تشكر ميكنم.
در مورد مادربرد و سي پي يو خيالم راحت شد. حرف شما برام سنده.
فقط براي اطلاع بيشتر ميخوام بدونم، اين مادر بورد با اين قيمتش كارائي خوبي داره؟ كلا از نظر نوع چيپستها و خازنهاش كيفيت خوبي داره؟ مدل بالاتر هم چيزي هست توصيه كنيد؟(از همين برند ازراك) سي پي يو چطور؟ مدل بالاتر از همين إي إم دي چي رو پيشنهاد ميكنين؟
كارت گرافيك توي رنج 100 تومن چيزي هست كه پيشنهاد بدين؟
ارادتمند
خواهش میکنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط imankarimi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ببین دوست گرامی چیپستهای مادربرد توسط شرکت amd تولید میشه ( در این مدلها ) و هیچ ارتباطی به شرکت مادربرد ساز نداره که بخواد کیفیت کم و زیاد داشته باشه
شما اگر روی خازن حساس هستید میتونید از مدلهای فول سالید ژاپنی استفاده کنید
مثلا 770 extreme3 حدود 95 تومن قیمت داره و البته امکانات جدیدتر مانند usb3 و sata3 هم پشتیبانی میکنه
اگر از این مادربرد جدیدتر میخواین 870 extreme3 حدود 120 تومن قیمت داره که علاوه بر امکانات 770 از آخرین رده چیپست و کراسفایر هم پشتیبانی میکنه
اما در خصوص گرافیک حدود 100 تومن شما میتونید 4670 سایلنت تهیه کنید البته اینم فردا از بازار میتونم براتون استعلام کنم تا ببینم قویترین کارت سایلنتی که در این حدود قیمت در بازار هست چیه
کاربر شهرسختافزار
بسيار بسيار سپاسگذارم :)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks