والا نميدونم چكار كنم هر كسي نظري داره!!! ولي يه چند سال گرين داشتم خداييشم راضي بودم ولي هم براي تجربه هم تنوع Cooler Master ميگيرم ببينم چطور از آب درمياد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
والا نميدونم چكار كنم هر كسي نظري داره!!! ولي يه چند سال گرين داشتم خداييشم راضي بودم ولي هم براي تجربه هم تنوع Cooler Master ميگيرم ببينم چطور از آب درمياد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
J.Omrani (08-03-10)
سلام دوست گرامیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط max_3d برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بنظرم اینکه هر کسی یه چیزی میگه دلیلش نحوه مطرح کردن سئوال هستش
شما بدون مشخص کردن میزان مصرف ، بودجه و یا کوچکترین مشخصهای که جنبه تخصصی داشته باشه یه سئوال کلی میپرسید
مسلمه که جوابها اون چیزی که میخواهید نیست
اگر شما دو مدل از محصولات این شرکتها رو معرفی فرموده بودید میتونستیم مشخصات اون دو محصول رو به دقت بررسی کنیم و در نهایت به یه نتیجه برسیم
بین محصولات این دوشرکت هم پاور خوب داریم که ارزش خرید داره و هم پاورهائی که بنظرم ارزش خریدشون کمتره
مثلا کولر مستر یه پاور حدود 600 واتی داره که توان زیادی در ارائه 5 ولت داره که عملا به درد سیستمهائی میخوره که چندین هارد دیسک روشون نصب میشه
بنظرم این پاور به اون مبلغ برای من که میخوام یکی دو عدد هارد به سیستم وصل کنم ارزش خرید نداره
و یا مدل 535b گرین از دید بنده به اون قیمت ارزش خرید نداره چون با اندک هزینه بیشتر میشه 585 خریداری کرد
یه نکتهای که اینجا وجود داره و متاسفانه خیلی از دوستان به اون توجه نمیکنن این مطلب هستش که نه گرین و نه کولر مستر هیچ کدام تولید کننده پاور نیستند و پاورها توسط شرکت سومی تولید میشه و برچسب این شرکتها روشون میخوره
ما هم میخریم و به به چه چه میکنیم
اگر میخواهیم واقعا برتری یه محصول با محصول دیگه رو بسنجیم باید برچسبها و تبلیغات رو دور بریزیم
چه بسا هر دو محصولی که میخواهیم مقایسه کنیم دقیقا یک محصول و ساخت یک شرکت ولی در بسته بندی گوناگون باشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
amir.45 (07-03-10), germ (13-03-10), J.Omrani (08-03-10), JEskandari (07-03-10), Labyrinth (07-03-10), max_3d (07-03-10), mohammad1985 (07-03-10)
کاربر شهرسختافزار
كاملا حرف شما متين عزيز برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خب ما اگه مادبردمون مثلا گيگا مدل GA-MA770T-UD3 باشه با cpu:AMD 945 و رم DDR3مدل و باس مشخص نيست فعلا و ١هارد ٥٠٠گيگ باشه براي اين سيستم كدام يكي از پاور ها رو انتخاب ميكنيد؟
J.Omrani (08-03-10), MicroSystem (07-03-10)
دوست گرامی شما کارت گرافیک که میتونه پر مصرفترین قطعه باشه رو نفرمودید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط max_3d برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
J.Omrani (08-03-10)
کاربر شهرسختافزار
والا فعلا كارت گرافيكم ٨٦٠٠gt 1G هست بعدن ايشالا ميخوام9600GT بگيرمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید قيمتشم بگيد عزيزان قيمت پاوربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط max_3d در تاریخ 07-03-10 انجام شده است
J.Omrani (08-03-10)
با قیمت حدود 52 هزار تومان شما پاورهای زیر رو میتونید برای سیستمتون تهیه کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط max_3d برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
cooler mastereXtreme Power Plus 460W
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://www.coolermaster.com/product.php?product_id=3713
Green GP535A
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://www.green-case.com/products/p...p?model=GP535A
با توجه به مشخصات که لینکش رو دادم به نظر میاد وزنه گرین خیلی سنگین تره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید باز اگر توضیح لازم داره بفرمائید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط nima_hl در تاریخ 07-03-10 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
درودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نيما شما يه گله داشتيد از من در مورد تاپيك خب اول نقل قول شما
((شما بدون مشخص کردن میزان مصرف ، بودجه و یا کوچکترین مشخصهای که جنبه تخصصی داشته باشه یه سئوال کلی میپرسید
))برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حالا همين دو مدل رو برام اناليز كنيد بگيد كدوم بهتره از نظر علمي ثابت شود؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
اصل كار گرافيكهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط max_3d برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks