اخه میدونی از اونجا که ممکنه سیستم رو ارتقا بدم می خوام از الان پاور بخرم که دیگه تو اینده نخوام خرج پاور بکنم نظرت چیه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
اخه میدونی از اونجا که ممکنه سیستم رو ارتقا بدم می خوام از الان پاور بخرم که دیگه تو اینده نخوام خرج پاور بکنم نظرت چیه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عزیز من چند بار این موضوع رو توی فروم توضیح دادم یک مرتبه دیگه هم توضیح میدمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amazon13 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سیستم شما حدود 300 وات توی ماکزیمم و یه چیزی بین 100 تا 150 وات توی بی کاری برق مصرف میکنه
حالا اگر یک پاور 650 واتی خرید بفرمائید توی بیکاری یه چیزی حدود 23 % از توان پاور استفاده میشه که این باعث میشه ریپل بالا بره و .....
یعنی همونطور که بار اضافه برای پاور و سیستم مضره بار کم هم زیان داره
Curtis (20-01-11), Hamid2547 (20-01-11), mehrdad_ab (20-01-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks