پس شما از این دو برند جه مدلی رو پیشنهاد میکنین ؟
من الان یک گرین 485 دارم میخوام بفروشم البته قدرت کم نیووردم یک pc هست پاورش سوخنه اینو میخوام بزارم روش یک نو واسه خودم بخرم
کاربر شهرسختافزار
پس شما از این دو برند جه مدلی رو پیشنهاد میکنین ؟
من الان یک گرین 485 دارم میخوام بفروشم البته قدرت کم نیووردم یک pc هست پاورش سوخنه اینو میخوام بزارم روش یک نو واسه خودم بخرم
آن که زندگی میکند باید بجنگد، کسی که نمیخواهد در این جهان بجنگد یعنی در جهانی که مبارزه مداوم قانون زندگیست حق زیستن ندارد.
این پاور Cooler Master G650M با گارانتی آواژنگبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MICPET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://www.coolermaster.com/powersup...-series/g650m/
7970 (05-01-15), Mehrdad.A 88 (05-01-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks