585 'گرين انتخاب خوبيه . اگر 680 بگيري خيلي بهتر هست .
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
585 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
جدید اومده؟
580 داشتم خیلی پاور خوبیه . قدرتش هم کافیه برای سیستم من.
مرسیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
...............
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks