با یه پاور دیگه روی همین سیستم امتحان کن ببین هم مشکل رو داری؟ گاهی اوقات بعضی مشکلات واقعا ساده هستند ! البته وقتی حل می شوند !
با یه پاور دیگه روی همین سیستم امتحان کن ببین هم مشکل رو داری؟ گاهی اوقات بعضی مشکلات واقعا ساده هستند ! البته وقتی حل می شوند !
دوستان حل شد . متاسفانه پاور قبلی که داشتم زده بود بایوس مینمو داغون کرده بود واسه همین acpi میداد
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید مبارك باشه
tohid63 (06-02-09)
دوستان بازم این acpi رو به سیستمم داد
ولی تونستم حلش کنم . وای این mainboard dfi فوق العاده تنظیماتشون سخته ...........
تا حالا تو هیچ مینبوردی این همه تنظیمات و گزینه های عجیب ندیده بودم ....برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mohammad1985 (09-02-09), PCminister (08-02-09), tohid63 (09-02-09), ViViD (09-02-09)
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks